Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

I'm Sorry, Boy.


Awak, saya minta maaf kalau ganggu awak.
K, I know the fact that I'm just annoying right?
But, idk why i did this to you.
I love you.

Saya tahu awak tulis status tu sebab saya kan?
K, first time orang tegur saya guna status fb.
First time dan dibuat oleh awak.
Awak yang dalam diam saya minat.
Ya Allah, saya malu sangat. 

Dan tanpa rasa nak berfikir 3-4 kali saya terus deactive fb.
I'm afraid.
I was embarassed.

Okay, I think I'm gonna be alone and alone.
I'll let you go from my life.
FOREVER.
I won't disturb you anymore.
InsyaAllah I promise.

I try to forget you!
But, I can't.
Idk why.




SUKA? Like jer!

0 budak comel komen kat sini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...