Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

Nak terima ke Tidak ?


hye readers, apa khabar? sihat ? oke, kalau sihat, jom baca 
entry myra kali ni. 'Nak terima ke Tidak?'

eh, terima apa ye?
hurm, sebenarnya. pagi ni myra terima satu surat.
woo, bukan surat cinta tau!

surat tawaran kemasukkan ke tingkatan satu lah~
aduh, rasanya malas pulak nak naik tingkatan satu.
rasa nak jadi balik budak darjah satu. bukan tingkatan satu !

err, nak terima ke tawaran tu ? sekolah di SMA Agama Al-Ihsan.
wow, sekolah agama tuh! mesti banyak peksa nak ambil kan?

apa pendapat korang ? nak terima sekolah ni ke atau nak sekolah biasa?
myra tak tahu nak pilih mana. my dad pun kata 
'suka hati lah nak pilih yang mana' 
ait ? gitu pulak? okeh, myra rasa myra nak pilih yang SMA tu. 
mungkin , ramai kawan myra sekolah dekat situ. 

okey lah, itu jer entry kali nie.
bye  ~ ^_^


SUKA? Like jer!

4 budak comel komen kat sini:

sLpmEpLz™ said...

wah cograte myra!

Myra Adriana said...

@sLpmEpLz : thanks kak (:

sLpmEpLz™ said...

xapply mara ke krk ke sbp?

Myra Adriana said...

err, ade mnta sbp.
tapi, xdpt la.
xder rezki . (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...