Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

Hee, awak dah nak pergi ke? Janganlah !

Assalamualaikum.
hey! hey! kenapa cepat sangat nak pergi? awak tak nak tunggu saya ke?
:'( *sobsob* 

S:: err, siapa sebenarnya nak pergi ni? cuba cakap.
O:: errm, sebenarnya October dah nak pergi ni..
S::hah? kenapa?
O:: tuh, November nak masuk pulak, nak gantikan saya..
S:: laa, cepatnya awak pergi.. awak nak tinggalkan saya ke?
kan dah banyak masa kita lalui bersama selama ni?
O:: hey, awak kan boleh luangkan masa bersama November? 
S:: tapi,  saya tak naak! 

okey stooop! dah, pergi! pergi! myra pulak nak citer nie.. haha,
hurm, korang mesti tahukan apa cerita yang kat atas tuh? 
haaa,, betool ! october dah tinggalkan kita..
dan, tibalah masa november buka cerita baru.. 

pergh! cepatnya masa berlalu.. 
pejam celik pejam celik, dah 1.11.11.
eh, baru myra perasan tarikhnya sungguh cantik..
boleh dibuat no plat kereta.. hahaa, tapi lebih satu nombor la!

 haha, oke2.. saya nak tanya ni, 
sape birthday dia hari ni? cepat angkat kaki kanan!!
eh, silap. angkat tangan kanan! oke, myra nak ucapkan
'happy birthday to you' laa! hee, nanti dapat banyak hadiah,
jangan lupa kongsi kan kat myra eh.. haha
 
hee, sambung cerita balik..
hari ni kan bermula bulan baru, tarikh baru..
so, kita pon kena lah ubah kan diri kita..
kalau bukan kita, siapa lagi kan? hehe
oke ingat nie, yang baik kita jadikan amalan,
yang buruk kita betulkan..

btw, betol ke ayat terakhir myra buat tuh? err, myra main buat jer. kalau salah, buat taktahu je tau! hehe ;)
p/s: alamak! keputusan upsr dah nak dekat. macam mana nih! aduh, nervous nyer! korang tolong doakan kejayaan myra eh..  okey bye! ( :
  bye October, welcome November !                                





SUKA? Like jer!

3 budak comel komen kat sini:

diana said...

akhirnya, update gak blog awk nie. ape2 pown gud luck yaa result upsr yg akan keluar. mesti 5A nya la.Amin.

diana said...

gud luck yaa ntuk result upsr. mesti 5A nya la.Amin.

..MyraMissU.. said...

@diana: tengs yaa! amin! hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...